piatok 27. júla 2018

Izgatott tamer Tigers Čiliak: Ez mérkőzés szükségem

hős. Hlavní ász. Amikor a mérkőzés véget ért Liberec, minden játékos futott kapus Mark Čiliakem. Folyton győztes 2: 1 az eredmény az ő rendkívüli hitelt. „Elkaptam az első azokat a rakétákat az elején. Ezt a mérkőzést értékelni tudja csak finom, „mondta a mérkőzés után. Rajongók hosszú vége után az ő nevét kiáltotta. Törvény.

A 43. percében korongot hengerelt mögötted, Liberec ki lehet egyenlíteni az 1: 1, de te még mindig képes kaparja kibír. Vajon ez a legfontosabb beavatkozási mérkőzés?
„fontos volt minden beavatkozás. Mi vagyunk az elején a harmadik játszott gyengülése, és volt neki felállni. Tény, hogy van néhány dolog tört. Láttam az utolsó pillanatban a korongot, ahogy esik a sor, valaki Liberec nem ingázott.Azt csapódott valahogy kibír szélén volt, így repült fel és el. Menj a jégen, én valószínűleg megüt a botot, és nem ér véget is. „

Ebben a gyakorlatban, megérdemli, hogy nulla. Sajnálom, hogy a saját gyengülését mögötted fonák nem Bartovič?
„Főleg az én hibám volt, néztem az első bárban, és átadta nekem az asztal alatt. Próbáltam, unibet sportfogadás online de a helyzet most, majd gondolni. Volt egy 2: 1 volt haszontalan, hogy megkapja semmilyen nyomás. „

és azt elismerte, hogy a teljes nyomás, hogy meg kell nyerni a Liberec, ami Chomutov? Nepovést azt, hogy ki a hatos…
„Játszom a rájátszásban, meg kell nyerni minden játék. Úgy vélem, hogy az eredmény ez felveti az önbecsülés. Az első csapat legyőzte az asztalra, mégis azon kívül, ahol nem volt sok mi…Ez az ára „

< p> A mérkőzés tele volt nagy takarít fontos neked személyesen?
" Persze, kellett fogni unibet mobil fogadás egy kicsit összerakni mentálisan. Mit is kell tenni, hogy maga mögött. Most kezdődött a szezon. Remélem, hogy egy ilyen verseny indul az egész csapat és én. „

Akkor talán úgy hangzik, mint az édes zenét, amikor a párbaj vége, és a rajongók sikoltozó neved…
" és tudod, hogy én még nem hallottam ezt? (Mosolyog) Nagyon örülök, nagyon örülök. „

Azt hittem, hogy bement az üstökös egymástól. Azt elfelejtette a szépség, annál akart harcolni. Ez illik? unibet befizetési bónusz
„Azt hiszem, igen, meg kell játszani egyszerűen nem tudjuk kitalálni, amikor nem. Minden a fejünkben, hogy nagyon jól tudjuk. Még mindig várjuk a mérkőzés, amikor azt gondoljuk, van egy fogás.Így talán ez volt az egyik, és az eredmény és játék show elénk előrelépni. „

Kezdőlap 52:59. Bartovič

személy: 22:02. Trska, 51:21. M. Erat

Jelentések

Kezdőlap (Lašák) - R. Šimek Ševc (A) Jánošík, Vitásek, Mózes (A) Derner, Pyrochta - Lakatos P. Jelinek, L. Krenželok - Valský, Bulíř, Radivojevic (C) - Snack, Vantuch, Bartovič - J. Stránský Bližňák, Erdos.

bar Čiliak (Vejmelka) - O.


német (A) Bartejs, Kováčik (A), gulyás Šnajnar, trska, Malec - M. Erat, körte, Mallet - H. Zohorna NEČAS M. Kvapil - Vincour, Cermak (C) Dočekal - Haščák, V. Nemec, J.Kana - Brabenec.

unibet inte rnetes sportfogadás unibet befizetési lehetőségek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára