streda 13. septembra 2017

Nem vagyok egyedül Istennel, mondja Budai. A szlovák gólya él az életében

És így a 34 éves szlovák, akik soha nem egyenesen ragyogott, a Los Angeles Kings lett talán a legnagyobb meglepetés a tengerentúli jégkorong. Ő elit számok, a nettó hét számlák leginkább az NHL-ben.

„Hála Istennek, hogy megkapja a munkát vissza" kijelenti a kapus és bevezetése tőle biztosan nem verbális padding. Budaj, amely gyakran elárulta másik jégkorong törekvések és hangosan megkérdőjelezte róla, nem titkolja, a keresztény hitet. Hosszú ideig türelmesen beállította bet365 fizetési módok a maszk másik arcát.

Szenvedte a mezőket. Ő kitartott. És sikerült.

„A hit nem azon alapul, hogy nyersz mérkőzést, akár nem," mondta MF Dnes. "Csak a győzelmek megérte volna elég gyenge. A veszteségek életre kelnek és neked foglalkozni kell. "

Kis volt. Nem volt könnyű.De az épület olyan tiszta. "Az út nem az, amit az ember elképzel és mit akar menni. De én soha nem vagyok egyedül. Tudom, hogy Isten velem van, és vezet engem, ahova vezet engem. Ezzel foglalkozni kell. "

Ő egy sztoikus Budaj, azonban minden odžil.Esélyei elég sápadtaknak tűntek, reménytelenek voltak. Még a 2014/15-ös szezonban, a korongok a háta mögé kerültek, több mint egy kis összegben. De azóta a dolgok történnek. Egy versenyző Kings cserélni, cseh Patrik Bartošák szembe díjakat a családon belüli erőszak - és Budaj vált a vezető a AHL.

Az elején az új év csak három mérkőzést megsebesített egy csillag Gyors és al Zatkoff. Az élet elkezdődött.

"Hála Istennek ez a legjobb évszak, amit valaha is tettem. Nagyon hálás vagyok ehhez. A srácok nagyon jól játszanak előttem. De meg kell koncentrálni elsősorban azt, hogy bekerüljön a rájátszásba, „mondta Budaj, és nincs hang, mint a kötelező mondatot:" A többi nagyon kellemes, hízelgő rád. Szereted hallani, hogyan működik. De az alapítvány nyerni.Akkor azért, mert senki nem vitatta meg. „

Kérdezd meg az ellentétes is lehet akár Budajův történet (nem) valószínű, hogy a szlovák csapattársa Los Angeles Mari� �n Gáborík nemrég azt mondta, hogy ő volt, aki szerint Budaj igazságtalanul figyelmen kívül hagyni a Star Wars - és nem volt egyedül. Ez egy sor!

Mindenkinek szüksége van Budaj bet365 online sportfogadás javára az öltözőben. A felek úgy érzik, hogy megérdemlik. "Ha ezt mondják, akkor csodálatos érzésetek" - mondja. "Jó lenne találkozni a csillagokkal, megtiszteltetés lenne. De ahogy azt mondják: csak tejszínhabbal. Semmi sem történik. A legfontosabb dolog az, hogy elkaptam - és nagyon sokat fogok. Jól vagyok, és megmutathatom, hogy még mindig megvan. Megértem az NHL-ben. „

A feltételek nem megy neki, vagy ellentétes tendenciát, amely a híres megszállott League: a fiatalok, az ifjúság, a fiatalok.Kapusok később érik, de Budaj állítják: „Még a ránc hasonló. Az embernek van némi kor, de akkor is, ha én vagyok az idősebb, mint mások nem érzem a r égi. Meg kell tennie, harcolnia kell, koncentrálni. A legfontosabb az egészség, mások dolgozhatnak. Ha kapsz egy esélyt, meg kell játszani a legjobb. "

bet365 bónusz szlovákok csak tízből állnak az NHL-ben és két kapusra, melyből Jaroslav Halák csak a gazdaságban van.

"Nehéz megítélni. A sertéshús nagyon jó mindenütt a világon, de az ifjúság egy kicsit elveszíti országunkat. Kevesebb bet365 élő fogadás és keveseb b játékos húzódik, egyre kevesebbet menni, hogy kipróbálja a junior bajnokságokat tengerentúlon. Hogyan van a Cseh Köztársaságban? "- kérdezi Budaj, majd azt állítva, hogy hasonlóan kidolgozhat egy ötletet, amely másolja az életét is. Veszteség nélkül nincs győzelem. Aki térdre nem tér, talán nem lesz olyan magas.


"Mindenki más módon megy, persze igen.De én személy szerint úgy gondolom, hogy a junior bajnokság az USA-ban, és különösen Kanadában a legjobb tengerentúli jégkorongot kapja, "mondja.

"Néha úgy tűnik számomra, hogy sok szlovák jégkorong játékos jövedelmezőbb, mint az AHL. Elég fiatal fiatalok kapnak szerződést az európai kluboktól vagy a KHL-től, jó pénz. Nem azt mondom, hogy ez kielégítő, de inkább ezt a módszert választják, ahelyett, hogy két vagy három évet várnának egy farmon, mielőtt helyzetbe kerülnének, és felhívnának valakit az NHL-től. Ezért tudja. "Ha így gondolná, a jégkorong egy szokatlanul hosszú szabály története lenne. A hit néha fáj, de néha jutalmaz. Budaja ezért igen. Megvette.

bet365 ingyen fogadások

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára